24 Ağustos 2013 Cumartesi

Collagen El Kremi

Merhaba,
Bugünkü ürünümüz Collagen El Kremi kendisi Watsons ın ithal ettiği bir marka.Farklı ürünleri var mı bilmiyorum varsa da henüz dikkatimi çekmemiş demek ki Watsons ın ürün yelpazesi geniş olduğundan yeni şeyler bulabilmek için mağazayı didik didik etmeniz gerekiyor, ilginizi çekecek çok şey bulabileceğinize eminim. :)
Neyse gelelim ürünümüze ürünümüz 90 gram ağırlığında pek çok el kremi gibi tüp kutuda olan bir ürün.Derin deniz balığından elde edilen doğal kollajenden üretildiği yazıyor.Balıktan elde edilmiş bir ürün olması bir çocuğunuzun yüzünü buruşturmaya yetmiştir.:)İtiraf etmeliyim benimde öyle oldu ama şans verdim ve pişman değilim.Ürün esnek,yumuşak,pürüzsüz bir cilt vaat ediyor.Dediklerini de gerçekleştiren bir ürün cildiniz parlak ve yumuşacık oluyor.Kolayca emiliyor,hafif yağlı hissi var aslında yağlı gibi değilde nemli olduğunu hissediyorsunuz ellerinizin.Kokusunu tarif edebileceğim bir şey aklıma gelmiyor ama rahatsız edici bir koku değil.5-7tl arası bir fiyatı var indirimlerle daha uygun fiyata alabilirsiniz.(iyi ki indirimler var:))Kısaca etkili bir ürün tekrar alır mısın derseniz olabilir tabi ki ama benim el kremleri konusunda pek müdavimciliğim yok bittikçe farklı ürünler denemeyi tercih ediyorum.Şuan yine Watsons ürünü olan Beauty Formulas ın el kremi buluyor.(kullanılınca postu yazılacak)
Özellikle kış için çok uygun bir ürün olduğunu düşünüyorum.Malum sonbahara yaklaşıyoruz ve el kremlerine olan ihtiyacın artacağı günler bizi bekliyor.Siz de krem arayışı içerisindeyseniz almanızı tavsiye ederim.İhtiyacınız yoksa bile indirime girdiğinizde şans vermeye değer bir ürün olduğunu düşünüyorum.
Tekrar görüşmek üzere
Sağlık ve bakımla kalın :)
Not:Fotoğraflar için kurusa bakmayın bitirmem gereken başka ürünler olduğundan kendisi birkaç aydır çanta-makyaj çekmecesi arasında gidip gelmekte.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder